دوستان عزیزچنانچه به نرم افزار یا بازی یا کتاب خلاصه هر چی که نیاز داشتید در قسمت ارسال نظر اعلام کنید تا برای دانلود شما عزیزان فراهم کنیم welcom to my weblog(peyman ebrahimi ahmad abad

دانلود فیلم,آهنگ,نرم افزار,بازی,عکس,کتاب آموزشی
دانلود فیلم,آهنگ,نرم افزار,بازی,عکس,کتاب آموزشی
Today news

علي‌اصغر سلطانيه از جان باختن كارشناس آژانس بين‌المللي انرژي اتمي در ايران ابراز تاسف كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، خبرگزاري رويترز از وين گزارش داد: علي اصغر سلطانيه، نماينده دايم ايران در آژانس بين المللي انرژي اتمي در وين گفت كه « من عميقا از شنيدن خبر كشته شدن يكي از بازرسان آژانس در حادثه رانندگي در حين انجام وظيفه‌شان در ايران متاسفم.»

آژانس بين المللي انرژي اتمي اعلام كرد كه از حادثه به وقوع پيوسته براي دو بازرس اين نهاد در ايران مطلع شده است.

آژانس در بيانيه‌اي با اعلام اين كه سئو، اوكي- سئوك، يكي از اين دو بازرس كه تبعه كره جنوبي بود، روز سه‌شنبه در اين حادثه رانندگي جان باخته و ديگري كه تبعه اسلواكي است، مجروح شده است، افزود كه با مقامات ايران در تماس است.

در بيانيه آژانس آمده است كه سئو به همراه يك همكار ديگر از آژانس در نزديكي مجموعه خنداب در استان مركزي در حال انجام ماموريت بود.

بنا بر گزارش خبرگزاري فرانسه، در سئول يك سخنگوي وزارت امور خارجه كره جنوبي نيز جزييات مرگ تبعه اين كشور را تاييد و اعلام كرد كه مامور ديگر آژانس و راننده ايراني خودرو حامل آنها در بيمارستان بستري شده‌اند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) دو تن از كارشناسان آژانس بين‌المللي انرژي اتمي در حال ماموريت در نزديكي مجتمع خنداب در استان مركزي دچار سانحه رانندگي شدند و يكي از آن‌ها به نام ok_seok seo از كره جنوبي به علت شدت آسيب‌ديدگي جان خود را از دست داد.

گان سك از اسلواكي ديگر كارشناسي بود كه در اين سانحه مجروح و به بيمارستان منتقل شد.

در اين حادثه كه حدود ساعت 12 روز سه‌شنبه 19 ارديبهشت ماه جاري رخ داد ، خودروي حامل كارشناسان از مسير اصلي منحرف و واژگون شد.

پادمان هسته‌يي ايران ضمن ابراز تاسف از اين حادثه به خانواده و همكاران محترم اين آژانس بين‌المللي انرژي اتمي تسليت گفته است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ 20 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

<